18 Temmuz 2010 Pazar

Sarıyer Garipçe Köyünde Bir Pazar Kahvaltısı

Uzun zamandır  Sarıyer'in Garipçe Köyüne pazar sabah kahvaltısı yapmak için gitmek istiyordum. Bu hafta Amerika'dan kardeşim ve eşi gelince ancak gidebildim.

Burası aslında tam bir Karadeniz balıkçı köyü.


Sahili ufacık, tefecik, bir kaç teknelik.


Açık büfe kahvaltı veriliyor. Ev yapımı reçeller, taze domates,biber,salatalık, yumurtasını ben yemedim ama kardeşimin eşi çok güzel "yumurta kokuyor " dedi. Ne ile kıyasladığını sormak aklıma gelmedi Amerika'dakilerle mi yoksa İngiltere'dekiler mi karşılaştırdı acaba?

Hava oldukça sıcak, inekler ne yapsın attı kendilerini serin sulara.........


Özellikle tam tepede bir ev varki herkesin hayalini süsleyebilir. Bir odası yere kadar cam olarak dizayn edilmiş sanki denizin üstünde oturuyorsun.


Kardeşim ve eşi Amerika'da işleri gereği teknoloji ile uğraştıkları için bir haftadır götürdüğüm İstanbul  mekanlarından en çok burayı sevdiler, " oralarda insan en çok basit şeyleri özlüyor" dediler.

Ben kışın az kalabalık halini daha çok sevdim . Yolunuz düşerse bir hafta sonu öneririm. Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.