19 Mayıs 2011 Perşembe

Unkapanı Pilavcısı


Unkapanı Pilavcısı

Geçen sene bir gece İMÇ Unkapanın önündne geçerken kalabalığı görüp arabayı durdurmuş ve nohut-pilav yemiştim. Ama yanımda makinam olmadığı için görüntüleyememiştim. Dün gece tekrar burdan geçince bu sefer sizin için fotografları çektim.

Unkapanı Pilavcısı

Unkapanı Pilavcısı 15 senedir burda, her akşam iş çıkışı çalışmaya başlıyorlar ve sabaha kadar devam ediyorlar. Müşterileri arasında kimler yok ki. Ahmet Hakan, İbo...Gebze'den bile gelenler varmış, aş erme durumu galiba....

Unkapanı Pilavcısı

Pilavcı meşhur olunca midye dolmacı,su satıcılarıda gelmiş. Tam bir şenlik durumu yani...

Unkapanı Pilavcısı

Şahin-Ayvaz ustalar o gece yoktu, bende Mehmet Usta ile sohbet ettim.

Unkapanı Pilavcısı - Mehmet Usta

Aslen Mardinliler, nohut-pilavı Mehmet Usta kendisi yapıyor, hanımı değil. . Tarifin sırrı var mı diye sorudum var diyor Mehmet Usta.
Yolunuz düşerse bir deneyim derim,

Made with love / Bengi
Pin It

2 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bu pilavcının çok meşhur olduğunu eşim söylemişti zaman zaman kendisi de öğle yemeklerini buradan yer.
Dışarıda yenebilecek en hijyen yiyecek bence...

Bengi Özkan dedi ki...

Merhaba Natalie,

Ben mutlaka bir akşam denenmesi taraftarıyım...

Size mail attım ama ulaşmadı galiba,bana mail atıp adresinizi bildirebilirmisiniz sizinle paylaşmak istediğim bir şeyi göndereceğim.

Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.