4 Aralık 2011 Pazar

Hafta Sonu Gezmeleri / Kirpi Cafe

Koşuyolu Kirpi Cafe
Geçen haftasonu Pazar günü arkadaşlar ile Koşuyolu Kirpi Cafe'ye gittik. Mekan bahçe içinde  iki katlı villa.

 Aslında bu ikinci gidişimizdi. Geçen sefer üst katta oturduğumuz için bu defa alt katta oturmayı tercih ediyoruz.


Koşuyolu Kirpi Cafe

Ben kahvaltısını çok beğendim. Fiyatlarda makul. Bir kahvaltı tabağını iki kişi bölüştük. Kişi başına 17 TL idi.


Koşuyolu Kirpi Cafe
İç dekorasyonunda ilginç ayrıntılar var. Özellikle bu köşede sadece sohbet edip bir şeyler içilecek ise çok hoş. Tavandaki şaraplık benim için ilginç, en azından ben ilk defa karşılaştım.


Koşuyolu Kirpi Cafe
Duvardaki atlar çalışmasıda mekana ayrı hava katmışdı.

Koşuyolu Kirpi Cafe
Bahçesi uygun havalarda daha keyifli. Bizim gittiğimizde dışarda oturacak durum olmadığı için bu seferlik bahçe keyfi yapamadık. Ama ben sizinle bir kaç güzel köşeyi paylaşacağım.

Koşuyolu Kirpi Cafe

Koşuyolu Kirpi Cafe

Koşuyolu Kirpi Cafe

Anadolu yakasında gönül rahatlığı ile denenecek bir mekan. Tavsiye ederim.

Mehmet Akvan Sokak. No:31 Koşuyolu
216-339 09 05




 


Pin It

10 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Güzel kafeymiş, yolumuz düşerse uğrarız:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zevkli bir mekanmış,ismini de çok beğendim.
Bengicim sen de benim bilmediğim yerler keşfediyorsun,sağol!

oyumben dedi ki...

Duvarda at yerine kirpi olmalıydı. Öyle işte.

Adsız dedi ki...

Eh bengi evime kadar geldin beni aramadın . Seslensen inerdim :) Mükemmel bir mekan normalde paket servisleri olmadığı halde benim gibi yakın komşularına masa servisi yapar gibi fajita bile getirecek kadar da sıcak ve canayakın personeli ni de ben eklemiş olayım.. sevgiler Asu

Bengi Özkan dedi ki...

Sevgili Oyumben evet haklısınız kirpi olsaymış

Asu, o kaar yakın olduğunu bilmiyordum bir dahaki sefer mutlaka ararım. Personel konusunda haklısın hizmet gayet iyi idi...

Alp ve Natali, mutlaka deneyin pişman olmazsınız...

Sevgiler,

Bengi

Çılgın Mevdoş dedi ki...

PAYLAŞIMİÇİN TEŞEKKÜRLER GÜZEL BİR YER GİTMEK LAZIM.SEVERİMBEN BÖYLE YERLERİ

goncaninsepeti dedi ki...

çok güzel görünüyor:) blogunun yeni izleyicisiyim,benm bloguma da gleirsen sevinirim:)

Bengi Özkan dedi ki...

Goncanınsepeti hoşgeldin..

Adsız dedi ki...

Cok keyifli sira disi bir mekan..yolunuzun dusmesini beklemeyin ugrayin..:))

Adsız dedi ki...

paylasmakistedik.blogspot.com aynı mekan hakkında başka bir bakış açısıda bizde mevcut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.