19 Kasım 2011 Cumartesi

Yeşilköy Pazarı

 
Yeşilköy Pazarı

Ben uzun zamandır, çarşamba günleri Yeşilköy'de  kurulan Yeşilköy Pazarı'na gitmek istiyordum ancak çalıştığım için bir türlü ayarlayamıyordum.

Bayramın son günü Çarşamba gününe rastlayınca bu fırsatı değerlendirmek istedim.

Yeşilköy Çarşamba Pazarı Florya yolu üzerinde kuruluyor. Benim gittiğim gün, bir çok stand sahibi Bayram tatilinde olduğu için çok fazla stand yoktu.

Yeşilköy Pazarı

Tekstil, ev eşyası, aksesuar gibi bir çok stand bulunmasına rağmen ben sizinle en çok sevdiğim ve bana değişik gelen standları paylaşmak istiyorum.

Sebahat Gönenç hanımın standında  hem kendisinin yaptığı hemde ithal ettiği el işi aksesuarlar çok güzeldi. Bu aksesuarları T-shirt, kazak ve ceketlerde kullanabilirsiniz. Böylece aynı ürün ile değişimi yakalayabilirsiniz. Hani şu DIY furyası var ya işte size bir DIY (Do It Yourself-Kendin Yap) projesi.

Sebahat hanımın tüm ürünleri burda; {Fri Step }


Yeşilköy Pazarı

Artık hepimiz doğaya dönme özlemi içindeyiz. Sofralarda organik ürünler yada iyi tarım ürünleri tercih etmeye yada hafta sonları kendimizi şehirden uzakta doğa ile başbaşa olacağımız fırsatlar yaratmaya başladık.

Filiz Albayrak hanımda cilt ve saç için organik sabun, krem ve yağlar satıyor. Genelde ürünler Ayvalıktan geliyor. Bende bir tane sabun aldım. Cildi temizleyen antibakteriyel özelliği olağan Argan sabunu. Kullanmaya başladım ama etkisi bir süre sonra görüneceği için şimdilik bir şey söyleyemiyorum.

Filiz Hanım bir çok pazarda bu stand ile yer alıyor ama isterseniz size kargo ile de gönderim yapabiliyor. İletişim için 541-942 12 85 arayabilirsiniz.



Yeşilköy Pazarı

Özlem Kurtulan  hasır üzerine çalışan bir aileden geliyor. Altı aydır da hasır çubuklardan yapılan oda kokuları satıyor. Çubukları şekil şekil kıvırarak esansla birleştirmek onun fikri.

Daha fazlası burdan : http://www.hazeran.com/


Yeşilköy Pazarı


İsterseniz daha sonra çubukları ve esansları teminde edebiliyorsunuz. Kokular çok hoş idi.


Yeşilköy Pazarı

Yeşilköy pazarının Mısırcısı. Ben bu sahneleri çok seviyorum. Pazar o kadar eğlenceliki oscarlı bir film seyreder gibi mısırınızı yiyerek gezebilirsiniz.


Yeşilköy Pazarı

Bayram tatilini yarıda keserek koştura koştura pazara yetişen bakırcı ustası. Sefaköyde kendi Atölyesinde bu  ürünleri yapıyor. Ayrıca antika parçalarda vardı.


Yeşilköy Pazarı
Ben en çok bu yumurta sahanını sevdim. Benim her pazarda kendime koyduğum bir limit var. Bugünlük bu harcama limitimi aştığım için gelecek sefer bu yumurta tasından edineceğim.


Yeşilköy Pazarı

Bu sene bir kürk modasısıdır gidiyor. Pazarın en rağmbet gören ürünlerindendi. Benden söylemesi bu kış bir tane edinmek lazım.


Yeşilköy Pazarı
Eee tabiki pazarların olmaz ise olmazı Gözlemecisi. Bu sefer tok olduğum için gözlemesini denemedim ama mutlaka çok güzel olmalı hanımlar sürekli gözleme açtılar.

Ben bütün bir hafta plazada çalışan biri olarak daha çok outdoor aktiviteleri sevdiğim için bu pazar gezmeleri bana iyi geliyor, seviyorum. Bundan sonraki durak Cumartesi Bahçeköy pazarı .

Sevgiler,

Bengi






Pin It

11 yorum:

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Ben de Salı pazarında gezmeyi çok severim. Bu yıl modaymış ya seyyar yakalar, pek çok çeşidi bu tür pazarlarda bulmak mümkün. Pazara para limitiyle gitmek de iyi fikir. Madem çalışıyorsunuz cumartesi günü Beşiktaş pazarına da uğrayabilirsiniz, eğer uzak değilseniz tabii.

Zeugma dedi ki...

Sevgili Bengi;
Sayenizde biz de gezmiş kadar oluyoruz bu pazarları.
Çok güzeldi yine.
Bakır sahanlara ben de bayıldım.
Ellerinize sağlık...

Sevgiler...

pelinpembesi dedi ki...

pazar gezmelerini bende çok severim ama çok kalabalık olmadan :)

yemekbiraşk dedi ki...

bir kere gitmiştim bende.. bakırcıdakilere bayıldım bende edinmek isterim:)
sevgilerimle..

Tolga dedi ki...

pazarda alışveriş yapmış kadar olduk.
beşiktaş pazarınada bekleriz:)

sevgiyle.

tolga

Sebahat dedi ki...

Bengi hanım ürünlerimi blogunuza tasıdıgınız ıcın cok tesekkurler,cok hos guzel bır blog sevgıler

halime dedi ki...

canım benim bende yıllar önce ğitmiştim,çok ğüzel bir pazar,ablamlar küçükçekmecede oturuyor onlar her çarşamba oradalar.çok ğüzel kıyafetler alırlar.sayende bedavadan ğezdim:)) sağolasın.yüreğine sağlık...

uzun zamadır blogları ğezemiyordum ne ğüzel yerlere ğitmişsin yine...
sevğiler...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok oldu Yeşilköy pazarına gitmeyeli,gittiğimde de çok beğenmiştim her yerden farklı, değişik ürünler görmüştüm...En son Beşiktaş pazarına gitmiştim,eğlencelidir pazar gezileri ama sabah erken gitmek gerek , kalabalığa kalmadan.
Uzun zamandan sonra sayende tekrar gezdim:)

depechemode dedi ki...

Bugün pazar acikmi acaba bilgisi olan varmi

Unknown dedi ki...

Bayramda acik mi bir bilginiz varmı

Unknown dedi ki...

Bayramda acik mi bir bilginiz varmı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.