11 Ekim 2011 Salı

Cumartesi Çekmeköy Pazarı

Çekmeköy Cumartesi Pazarı
Bu Cumartesi günü Çekmeköy Sosyete Pazarına gittim ve yine çok eğlendim.

Pazarda her şeyi bulabilirsiniz. Bunlar benim en çok beğendiğim standlardı.


Çekmeköy Cumartesi Pazarı

Bu saçlar çok hoş idi. Pazara kısa saçla gidiyorsunuz, eve sarı ve uzun saçla dönebiliyorsunuz. Fiyatlarda 25-45 TL arasında.


Çekmeköy Cumartesi Pazarı

Bu standta ise aslında gümüş ürünler satılıyordu ama ben en çok bu objeleri sevdim. Fiyatlar biraz pahalı ama çok şirinler.


Çekmeköy Cumartesi Pazarı

Bu yüzüklere bayıldım. Hem fiyatları çok uygun hemde çok şık duruyor.. Bir kaç tane almışım....



Çekmeköy Cumartesi Pazarı
Bu resimlerde çok güzeldi. Ev dekorasyonunda sevimli olabilir. Ben çok sevdim.


Çekmeköy Cumartesi Pazarı

Öğlen yemek zamanı, " nerde yemek yenir "diye soruyorum ve herkes burayı tarif ediyor. Bende bir gözleme ısmarladım ve o da ne, muhteşem bir gözleme. Ayten hanım sadece Cumartesi'leri buradaymış "başka yerde şubesi yokmuş"  yani sevgili "Kasımpatı Günceleri"...

http://selmabalkaya.blogspot.com/2011/10/aile-yerimiz-vardir.html



Çekmeköy Cumartesi Pazarı

Ben peynirli Gözlemeyi seçdim. Ne yağlı, ne kuru tam kıvamında. Mutlaka Ayten hanım'ın gözlemesini öneririm.


Çekmeköy Cumartesi Pazarı
Pazarın en sonunda kendi yapmış oldukları el işlerini satan hanımların bulunduğu standlar vardı. Burda Meral Hanım ile tanıştım. Çok pozitif bir hanım. Örtüler, havlular, çantalar yapıyor. Benimde bir masa örtüsüne ihtiyacım vardı. Masam standard olmadığı için bir türlü bulamıyordum. Şimdi Meral Hanım yapacak ve bende bu cumartesi tekrar gidip siparişimi alacağım. Hem fiyat çok uygun olacak, hemde gönlüme ve masama göre.

Çekmeköy Cumartesi Pazarı

Bu bebekde çok severek aldığım, Meral hanımın el yapımı. İçine naylon torba koyuyorsunuz.

Hatıra olarak bir blog okuruna hediye etmek istiyorum.

Bunun içinde; ne facebook sayfasında like etmenize gerek var, nede sayfanızda bu yazımı yayınlayarak, benim sayfamı referans gösterip tıklanma sayımı artırmanıza.

Yani sevgili "anındayorum.com"  ben bu işe kıl oluyorum.
http://www.anindayorum.com/#!/2011/10/moda-bloglar.html

Sadece ve sadece "ben bu bebek karşılığında bir eğitim kurumuna bağış yapıyorum" demeniz yeterli. Yok mu artıran............

Çekmeköy Cumartesi Pazarı
Bunlarda benim pazar ganimetlerim. Her seferinde bir toka almazsam çatlarım.  Birde bu yüzükleri çok beğenerek aldım. Moda bloggerlarına duyurulur. Tanesi 10 TL.

Cumartesi yolunuz Çekmeköy'e düşerse mutlaka uğrayın derim....

Sevgiler,









Pin It

12 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

yolumuz çekmeköye düşmez ama düşürmek lazım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok güzelmiiiş, bayılırım pazar gezmeye :))

Banuca dedi ki...

Pazar gezmesi başlığı görünce ekrana yapışıyorum resmen :)) Minyatür mobilyalar harika, peruklara hiç rastlamamıştım :) Elişi üretenlerin standlarının olması ne güzel :)

Meral Sanatevi dedi ki...

Valla bende Banu gibi atladım pazarlara dayanamıyorum...Minyatürlerede bittim..

hüznün tadı dedi ki...

Bayılırım pazar gezmelerine. Gözleme nefis gözüküyor. Takilar,minyatürler... Hepsi cıvıl cıvıl...

Zeugma dedi ki...

İnanın ki tezgahların önünde gibiydim. Fotoğrafları tıkladığımızda büyümesi ve oldukça net olmaları çok hoş.
Yüzükler son derece güzel. Takma saçlar da öyle (postiş mi deniyordu ya da).
Ellerinize, emeğinize sağlık..
Sevgiler.

selma dedi ki...

Gözlemecide yazımı hatırlamanız çok sevindirdi. Teşekkür ediyorum.
Bahçeşehir'de de çok güzel bir pazar var yolunuz düşerse beklerim efendim..
Gözlemelerimiz de fena değildir.(:
Saygılarımla.

berkant dedi ki...

bende esnafım sosyete pazarında hepiniz beklerim :) bu arada avon satıyorum:)

Shemellon dedi ki...

Bu pazar tam olarak nasıl gelebiliriz. Ben ümraniye de oturuyorum

Bengi Özkan dedi ki...

İkea önünden Şile yolundan geliniyor. Çekmeköy ayrımını geçtikten sonra Evidea'nın önünden sola dönerek yolun karşı tarafına geçmeniz gerekecek. Belki hatırlarsınız bayramda şile yolunun bu kısmında kurbanlık koyun satılıyordu o bölgenin arkasında, Sezin Okulunun yanında...

Umarım yardımcı olmuştur.

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Mergaba cekmekoy pazarinin yeri degisti cekpak oldu burasida guzel buyrun pazarimiza bekleriz

Unknown dedi ki...

Mergaba cekmekoy pazarinin yeri degisti cekpak oldu burasida guzel buyrun pazarimiza bekleriz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.