29 Mayıs 2011 Pazar

Lisa Corti İstanbul / Toplum Gönüllüleri Vakfı Bazarı

Lisa Corti İstanbul

Salı Günü Toplum Gönüllüleri Vakfı'nın Esma Sultan yalısındaki etkinliğine katılmıştım ama yazısını yeni yazabildim.

Lisa Corti İstanbul

En sevdiğim marka Lisa Corti'yi görünce çok sevindim. Merkezi İstanbul'dan Alaçatıya taşıyınca artık burda olmadığını sanıyordum ama Nişantaşı'nda yeni yerindeymiş artık.


Lisa Corti İstanbul

Hem renkleri cıvıl cıvıl olduğu, hemde  tamamen elde eski bir hint tekniği ile yapılan yapılan kumaşları çok değerli bulduğumdan en sevdiğim marka Lisa Corti. Hafifliği, efil efil olmasıda cabası...

Bu sene Paris'den yeni getirdikleri panama şapkaları da renk renk, çok güzeller. Plajda,  şehirde kullan......

Lisa Corti İstanbul

Lisa Corti dekorasyon da bana çok eğlenceli geliyor. Tam bir Akdeniz sıcaklığında insanın içini ısıtıyor. Yastıklar, örtüler.....


Lisa Corti İstanbul

İş çıkışı gittiğim için pek bir şey kalmamıştı, bende kendime bir çanta aldım. Bu yaz elbiseler ile kullanacağım.

Yolunuz Nişantaşına düşerse bir uğrayın derim.

Hüsrev Gerede Cad. No:50 Ergüven Pala Apt. Daire 2 Nişantaşı
Tel: 212- 227 07 21
Neyran Özipek Telese


Made with Love / Bengi Pin It

3 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Etkinlik de çantan da çok çok güzel Bengicim,sağlıkla kullan:)
Bilgi için teşekkürler...

Figen Sen dedi ki...

Güle güle kullan :)))

Bengi Özkan dedi ki...

Teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.