23 Mayıs 2011 Pazartesi

Üzüldüm, Üzüldüm, Kıskandım


Spor Toto Süper Ligi 2010-2011 Dönemi Şampiyonu

Şimdi FB TV'de Fenerbahçe takımının şampiyonluk kutlamalarını seyrediyorum.

Kendi takımım Beşiktaş için üzüldüm.

Nefes nefese geçen ikinci yarıda Trabzonspor'un son anda kaybetmesine üzüldüm.

Fenerbahçe takımının muhteşem kutlamalarını, çoşkusunu kıskandım.

Sn. Aziz Yıldırım'ı, Fenerbahçe taraftarını, teknik ekibini ve tüm takımı kutluyorum.

Sn. Demirören'nun seneye aynı çoşkuyu bize yaşatması dileği ile..........

Made with Love / Bengi Pin It

2 yorum:

halime dedi ki...

FENERBAHCEYİ kutluyoruuuzzzz:))))

Adsız dedi ki...

tum blogu okumaya oldukca iyidir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.