17 Mayıs 2011 Salı

İstanbul 5.Blog Yazarları Toplantısı

5.Blog Yazarları Toplantısı -İstanbul

Blog Yazarları uzun zamandır toplantılar düzenleyerek bir araya geliyormuş 15 Mayıs Pazar günüde 5.'si düzenlendi.

5.Blog Yazarları Toplantısı-İstanbul

Bende 5. Blog Yazarları toplantısına katıldım ve çok eğlendim. Daha önceki toplantıları bilmediğim için karşılaştırma imkanım olmadı ama düzenleyen komite sanki yıllardır bu işi yapıyorlarmış kadar profesyonelce organizasyonu yürüttü.

Sabah evden çıkarken ellerime krem sürmediğimi fark edip geri döndüm ve banyoda kremi bulmak için epey uğraşınca  pek  bi söylenmiştim. "Nasıl yani bir sürü krem alıyorumda sonunda evde krem bulamıyorum" diye. Hepsini iş yerine mi götürmüşüm yoksa  geç kalıyorum telaşı ile mi bulamadım bilmiyorum.

Ama oda ne, buluşma yerine gidince hoşgeldin karşılamasında elime bir sepet krem tutuşturmazlar mı almayı düşündüğüm kremler çok güzel paket içinde gelmez mi???

Bu toplantıya katılmak için kursumu ekmiştim, yerime oturdum bir telefonda kursdan "elektrik kesintisi olduğu için bugün için kursu iptal ediyoruz" diye . Dahada bir keyiflendim kursdan da geri kalmayacaktım. Evren benim için çalıştı bu hafta sonu anlayacağınız.

5.Blog Yazarları Toplantısı-İstanbul

Bunların dışında çekiliş yapılarak herkese bir çok hediye dağıttılar. Benim payımıda çok güzel bir çanta çıktı. Her kullandığımda bu güzel günü hatırlayacağım.

5.Blog Yazarları Toplantısı - İstanbul

Toplantıya daha çok yemek blog yazarları katılmıştı galiba. Benim yemek pişirme konusunda pek merakım olmadığı için takip ettiğim bloglardan değillerdi. Ama galiba hepsi birbirini tanıyorlardı yada takip ediyorlardı.

Herkes blog adlarını sular seller gibi biliyordu "blog yazarının adı yok,blogların adı var" durumu. 

Ben her zaman yemek yemeği, pişirmeyi sevenlerin dışa dönük, neşeli ve hayatı yakalayan insanlar olduklarını düşünürüm tıpkı ordakiler gibi. Herkes cıvıl cıvıl ve paylaşımcıydı.

En dikkatimi çeken yemek blog yazarları yemek pişirip resimlerini blogda yayınlıyorlar ama yemiyorlar galiba çoğunluğu  tığ gibi inceydiler. Yemekler nette ,kilolar eşlerde ......

Tahmin edeceğiniz gibi herkes bu yeni internet yasasına karşı, hatta kahvaltı sonrasında bir bölümü Taksime yürüyüşe bile gitti. Birde nasıl baş edileceği bilinmeyen izinsiz içerik-görsel kullanımı.

Herkes bir çok anısını anlattı. Önce izin isteyip link verip sonrada habersizce link silmekmi, yemek tariflerin ve görsellerin aynen çalınmasımı bir çok hiyake...


5.Blog Yazarları Toplantısı-İstanbul

Emeği geçen herkesi kutluyorum, ellerinize sağlık.


5.Blog Yazarları Toplantısı-İstanbul

Hem çok eğlendim, hem bir çok blog yazarı ile tanıştım, hem de hediyelerim oldu. 6. Blog Yazarları toplantısını iple çekiyorum......

Made with Love / Bengi Pin It

2 yorum:

Gezeryazar dedi ki...

Bengicim, bu blog yazarları toplantısına nasıl katılabilirim gelecek sefere kadar beni de kayıt etseler, haberim olsa ne güzel olur. Ne yapmam lazım acep?

Bengi Özkan dedi ki...

Merhaba,

Sana bir sonrakini ben haber veriyim, şuanda tarih belli değil.

Ama 4 Haziran'da Mutfak Sırları Barbekü partisi var, benim sitemde tsnıtımı vsr ordan ulaşıp başvurabilirsin

Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.