30 Ağustos 2011 Salı

Çeşme Günlüğü 4. Gün / Alaçatı Cumartesi Pazarı

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Her cumartesi Alaçatı merkezde pazar kuruluyor. Ben burda vakit geçirmekten çok hoşlanıyorum. Hem fiyatlar uygun, hem de çok eğlenceli geliyor. Neler yok, neler

Çantalar....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Ayakkabılar....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

T-shirtler, ay çok sevimliydi bende bir tane aldım ...

Alaçatı Cumartesi Pazarı

El yapımı sabunlar......

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Ben bu Nar lambaları çok sevdim, bereket ve ışık bir arada....


Pazar öyle büyük ki, ara ara duraklar var. Şöyle gözleme, çay, kahve molası, sonra alış-verişe tekrar devam. İşte onlardan biri...


Alaçatı Cumartesi Pazarı

El yapımı eşyaları sevdim. Hem yaratıcılık, hem el emeği, benim için çok değerli.....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Tüm Alaçatı duvarları bu objeler ile dolu. Beyaz duvarlara çok yakışıyor....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Bu sene oyalar çok fazla kullanılmıştı. Renk renk yazmalar. Saça başa bağla, istersende beline....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Aa, unutmuştuk, Manisalı şekerci. Birde fes olsa kafasında tamda ramazan enstantenesi...

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Bakın, bakın hatırladınız mı.....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Parfümler, galiba gerçek değil ama çok güzel görünüyordu.....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Örtüler, danteller, dekorasyon için uygun parçalar olabilir.........

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Üzeri boyanmış taş magnetler.....

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Takı yapanlar için doğal taşlar........

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Gerçi tentelerin altında ve  kalabalıktan hava biraz daha sıcak oluyor ama bu hafta sonu gayet iyi idi, hiç bunalmadım...

Benim pek ilgim olmadığı için  pazarın girişindeki taze sebze-meyve kısmını atladım ama uzun süreli kalışlarda ve yemek yapımının size ait olduğu kalışlarınızda  mutfak alış verişini burdan yapmak isteyebilirsiniz.

Alaçatı Cumartesi Pazarı

Eğer sizde benim gibi, çarşı pazarı gezmekten hoşlanıyorsanız  mutlaka uğrayın derim....

Sevgiler,



Pin It

4 yorum:

halime dedi ki...

ne ğüzel pazarmış.çok severim pazarları ğezmeyi.ama vaktim yookk:((

pelinpembesi dedi ki...

alaçatıyı özlediiiimmm!!

Barbaros barin dedi ki...

Bugun pazar yerinde Bulunan ama her gun acik olan balikci da Bir adet Cupranin Acik arttirma da 115 tl ye satildigini gordum. Yorumsuz...

Adsız dedi ki...

Alaçatı gece hayatı ve meşhur Ege yemekleri ile biliniyor. Alaçatı beldesinin özel kültürü ile şekillenen eğlenceli havası ve yiyecek – içecek zenginliği sizleri bekliyor… Alaçatı’da ne yenir, ne içilir, hangi mekanlarda eğlenilir gibi sorularınız varsa doğru adrese geldiniz…

http://www.alacatiotel.com.tr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.