22 Eylül 2011 Perşembe

Bir İşbirlikçinin Mutlu Sonu / Yerel Kimlik Dergisi

Yerel Kimlik Dergisi 2011 26. Sayısı
Haziran ayı içinde beni Çekül Vakfı aradı ve bu resmimi kulllanıp kullanamıyacaklarını sordular. Bende kabul ettim ve resmin orjinallerini kendilerine gönderdim.

Uzun bir bekleyişden sonra Yerel Kimlik dergisinin 26. sayısı masama  gelince çok sevindim.

Yerel Kimlik Dergisi 2011 26. Sayısı
Prof. Ruşen Keleş'in "Yöneticiler için Sanat ve Tasarım Eğitiminin Önemi" adlı yazısında benim çekmiş olduğum bu Akdeniz Hekyeli'nin fotoğrafını kullandılar.

Adımıda yazmışlar. Emek hırsızlığı yok yani...

Yerel Kimlik Dergisi 2011 26. Sayısı

Ben her türlü paylaşımın desteklenmesinden yana olduğum için çok mutlu oldum.


Resmi kullandığım yazım;
http://bengiozkan.blogspot.com/2011/02/sevgi-ve-kucaklasmann-kadn-formu.html


YES Collaboration, NO Competition....

Her zaman desteklenecek....


Çekül Akademi 9 Ekim 2011'de Mimar Sinan için "Sinanla Yolculuk" adına bir seminer düzenliyor.
Ben orda olacağım, sizde katılmak isterseniz aşağıdaki linkden kayıt yaptırabilirsiniz.

DETAYLI PROGRAM ve KAYIT FORMU İÇİN:






Pin It

3 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Tebrik ederim seni Bengicim , çok onur verici bir olay yaşamışsın...
Bilgiler için de çok teşekküler...
Sevgiyle...

Blogger Bolat dedi ki...

İlhan Koman'a bayıldım :) ben de isterim bbu fotoyu :) mümkün ise.

Bengi Özkan dedi ki...

Natali Teşekkürler,

Alp bey mail adresinizi paylaşırsanız memnuniyetle. Sitenizde size ulaşılacak mail adresi bulamadım.

Sevgiler,

Bengi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.