5 Mayıs 2012 Cumartesi

Yurdumdan İnsan Manzaraları / THY Diyalogları


Perşembe günü kuaförde gazete okurken bir köşede okudum ve çok güldüm, sizlerlede paylaşmak istedim.


Terminalde yolcuyu uçağa götüren otobüse binmek istemeyen Karadenizli
Yolcu - Ben uçak parası verdim, otobüse binmemmmm

THY   : İyi günler danışma,
Yolcu : İyi günler bugün nereden bilet alabiliriz?
THY   : Sadece Taksim ve Havalimanı açık, ordan alabilirsiniz
Yolcu : Anladım, Taksimdeki Havalimanı'n telefonunu alabilirmiyiz?


 Yolcu : Semiha Yankı Havalimanı'nın telefonunu alabilirmiyiz?

Yolcu : Diyarbakır'a yer var mı acaba?
THY   : Malesef yok efendim,
Yolcu  : O zaman beni yedek klübesine yazarmısınız?

THY : İyi günler,
Yolcu : Bant kaydımısınız yoksa gerçek mi?
THY   : Gerçeğim
 Yolcu : İyi o zaman, iyi günler


Yolcu : İstanbul'a son uçak ne zaman?
THY   : Nerden?
Yolcu : Burdan
THY   : Nereden arıyorsunuz?
Yolcu  : Şehir içinden?
THY   : Nerden?
Yolcu  : Erzurum'dan



 

THY :  Ne kadar kalacaksınız Almanya'da?
Yolcu : Neden soruyorsunuz?
THY  : Ona göre bilet keseceğim
Yolcu : E olsun, ben uçakta kalmayacağım, Otelde kalıcam

Yolcu : Çoçuğumla ben ucucam, oğluma çoçuk fiyatı istiyorum. Ne kadardı?
THY   : Çoçuğunuz 12 yaşını aşmaması gerekir kaç yaşındaydı?
Yolcu  : 32 yaşında....

Telefona İngilizce hat geldiğini gören personel;
THY : Reservation, may I help you?
Yolcu : Aaa ben yanlış basmıştım, şimdi ingilizce mi konuşmam gerekecek???

THY : Çoçuğun adını alabilirmiyim?
Yolcu : Mustafa İbrahim Suheyl İsabeyoğlu.. hayvan babası böyle bir isim vermiş, sanki arap şeyhi ufacık çoçuk. Dayısıyım çok üzülüyorum da çoçuğa, afedersiniz yani hanımefendi....

THY : Hiç yer yok malesef
Yolcu : Ama ben askerim,
THY  : Hiç yer malesef,
Yolcu : Ben yere otursam?



Yolcu :  Bizans class'a rezervasyon istiyorum.....

Uçak yolcu alırken henüz bir yolcu telefon açar
- Beyefendi kapatın telefonunuzu
- Tamam be üfff der ve konuşmaya devam der
Arkadan gelen başka bir yolcu, tam bir çam yarması olan telefon ile konuşan adamın boğazını sıkarak:
- "Uleen, sen benim hayatım ile nasıl oynarsın ulan eşşeoğlueşşek  kapat ulan telefonu"
- " Tamam tamam pardon beyefendi" der ve telefonu kapatır
Tam host yemek dağıtırken, arkadan gelen yolcu telefonla görüşen yolcuyu göstererek
- "verme o ibneye yemek falan aç kalsın puşt"
- "tamam ben zaten aç değilim"


Adana uçağında yolcu karşılayan hostes, koltuğunu bulumayan yolcuya sorar;
THY :  Hangi numarada oturuyorsunuz beyefendi?
Yolcu : Sanayi Mah. No: 14

THY  : Uçak akşam beşte efendim,
Yolcu : Doksan beşte mi? Çok geç yahuuuu

Yolcu : Lufthansa'nın uçağı indi mi?
THY  : Onların uçağını biz göremiyoruz.
Yolcu : Nasıl göremezsiniz, orası THY değil mi?

Yolcu : İyi akşamlar, Ağrı'ya yer var mı?
THY  : Yer yok, dolu efendim.
Yolcu : Acil gitmem lazım, firardayım da.

Kuşkucu bir bayan;
Bayan : Affedersiniz eşim Londra'ya uçuyor, yanındaki arkadaşının adı dilimin ucunda ama hatırlamıyorum, siz bir bakıp söyler misiniz?
THY   : Yolcu hakkında bilgi veremeyiz efendim
Bayan : Şey bari yanındakinin bay mı bayan mı olduğunu söylesiniz, benim için çok önemli....

İyi pazarlar, hep neşeli olalım....



Pin It

2 yorum:

Melange dedi ki...

harikaydi :))

N.Narda dedi ki...

Şimdi detaylara bakıyorum, gerçek yani hepsi :)Yalnız hep Temellerin günahı alınırdı, her memleketten vukuat var:)

Güldüm epey. (Yalnız THY iç hatlar yolcusuna pek de iyi davranmıyor, yok kapı değişti, şuradan gidin, şu merdivenden inin orada...Kendilerini kınayasım vardı buraya denk düştü:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.