11 Ocak 2011 Salı

Bu bir Açık Teşekkür ve Destek Talebi

Yılbaşı tatillinden sonra ofise döndüğümde masamda bu sertfikayı bulunca çok sevindim.

Eureko Sigorta'nın bu yıl ki yeni yıl kutlama mesajı ..........

Sizin adınıza Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfına bağışta bulunarak yeni yılınızı kutluyordu. Eureko Sigorta yönetimini bu çabası ve desteğinden  dolayı TEBRİK EDERİM.

Ben uzun zamandır kişisel sosyal sorumluluk projemi arıyordum da işte bu dedim. Yeni yılda yapılacaklar listeme hemen ekledim.

Sertifikada "sizin adınıza 1 çoçuğun bir yıllık eğitimine destek olduk. Çoçuklarımız ve biz aydınlık bir gelecek idealimizi paylaştığımız için mutluyuz" diyordu.

Ben de açıkça   aydınlık bir Türkiye, aydınlık bir gelecek  için hepinizden eğitime DESTEK OLMANIZI talep ediyorum.

Belki o zaman ülke bu tarikatların pençesinden, imamların elinden kurtulur, belki o zaman 45 cm konularını konuşmayız.

İyi okullarda, iyi ailelerde yetişmiş her Türk vatandaşın boynunun borcu olarak görüyorum.

İşte bir kaç adres;

http://www.tegv.org/v4/Main.asp

http://www.cydd.org.tr/

Bir reklamda diyordu ya EĞİTİM ŞART............. Pin It

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cok sey ogrendim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.