4 Şubat 2011 Cuma

Gerilla Pazarlaması / Özlem Süer Pop Up Mağazası Kanyon'da


Gerilla Pazarlama yöntemi ile tasarımcısı Özlem Süer Kanyon'da Pop-Up Mağazası açıldı...

Özlem Süer House -Kanyon

Nişantaşı'nda yeni açılan  ve eski bir tarihi evin dokusu bozulmadan restore edilen Özlem Süer HOUSE isimli tarihi köşkten butiğe dönüştürülen mekanın ufak bir benzeri bu hafta Kanyon B2 katı etkinlik alanında açıldı.


Özlem Süer House - Nişantaşı
Bir haftadır evin kuruluşunu her öğlen kahve içerken seyredince açılır açılmaz hemen kolleksiyona bakmaya gittim.

Ben moda akımlarını çok takip eden ve bilen  biri değilim. Moda benim için temiz, şık, rahat giyinmektir. Tek takıntım  kumaş ve dikim kalitesidir. Birde elbiseler.

İki defa Beyoğlu'nda açılan Designerların tasarımlarını görmeye "Moda Günlerine" gittim ama pek bir şey anlamadım. Hatta biraz hayal kırıklığı bile oldu. Ben Türk moda sektörünü daha ileri düzeyde sanıyordum. Kumaşlar, dikimler, tasarımlar öyle çok aman aman gelmemişti. Her halde ben takip ettiklerimi yanlış yorumladım demiştim. Taki Özlem Süer Pop-Up Mağazasındaki kolleksiyonu görene kadar.


Özlem Süer kolleksiyonunda beni en çok etkileyen  şey kumaşların güzelliği, dikim kalitesi ve renkler oldu. Birde tutku.........

Özlem Süer'in Moda tutkusunu, ekip çalışmasını, organizasyonu, titizliğini elinize aldığınız her parçada hissetmemeniz mümkün değil.

Birde sevgi. Bence Özlem Süer her parçayı aşk ile yapmış.

Özlem Süer House- Kanyon

Özlem Süer'in renkleri pastel. Pudra, gri  ve tabiki olmazsa olmaz siyah. Tarzı romantik ve avant-garde. Bence fütürist de...

Özlem Süer'in tarzını biraz daha yakından tanımanız için 2011 Kolleksiyonundan bir kaç tasarımı aşağıda.







Gelinlikler çok hoş, uçuşuyor...





Özlem Süer bir marka ve bir sosyal sorumluluk hareketine de destek veriyor. Engelliler Vakfına aktarılmak üzere 100 adet Penti çorapları satılıyor Pop Up Mağazada. Ayrıca fiyatlarda çok uygun...

Sadece tasarlamak, üretmek yetmiyor, kreatif şekilde sunumda şart.

Söylüyorum işini farklı yapan, aşkla yapan kazanıyor diye. Bence bu projede çok güzel.
 
Mutlaka 20 Şubat'a kadar uğramalısınız ve Özlem Süer'in yaptıklarını takip etmelisiniz.

Tebrikler Özlem Süer.....

http://www.ozlemsuer.com/ Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.