22 Kasım 2010 Pazartesi

Bir Hafta Sonu Ağva 'ya Gitmeye Nedersiniz????

by cimcime
Bayramın ikinci günü bir arkadaşım ile beraber Ağva-Şile gittim.

Şehrin girişinde teknelerin ve alışveriş tezgahların olduğu bir kısım  var.

Burdan iki adet deniz atı aldım. Söylemiştim size deniz atı biriktireceğim diye. Uğur getiriyor diye satıyorlar.


Hava biraz sisli ve soğuktu. Çok üşüdüm ama sis sanki ayrı bir hava kattı manzaraya.

Giderken orman yolundan gittik. Yol çok güzel ama dar ve birazda virajlı. Dönüşte ise Şile-Sahil yolundan döndük daha kısaydı.


Göksü deresinin iki yanında tesisler ve galiba özel mülk yazlıklar var.

Karşıdan karşıya sallar ile de geçilebiliyor.
Genelde salaş, bungalow tipi yapılar var. Doğa ile iç içesiniz
 Hamağa uzanıp uyumak vardı ama.......
 Burası da Göksu deresenin deniz ile birleştiği nokta....
Tekne gezisinden sonra Aqua Verde'de yemek yedik. Burası Bir İstanbul Masalı'nın çekildiği mekanmış.
by cimcime

by cimcime
Burda arkadaşımın kardeşi ve hanımı ile karşılaştık ve gezimiz daha da bi güzelleşti. Bazı resimler Elif Yeniçeri'ye ait. Teşekkürler Elif .
by cimcime

Sanki Ağva yazın şehrin sıcağından kaçmak için daha uygunmuş gibi geldi bana ,

Mutlaka görülesi yerlerden biri, vaktiniz olursa bir gün ayırın derim.
Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.