24 Kasım 2010 Çarşamba

Yeni Bir Hayat, Yeni Bir Ben Lazım

Her sene Kasım ayından başlayarak doğum günüm olan 28 Şubat'a kadar içim içime sığmaz. Gelecek olan yeni yıl ,yeni yaş beni heyacanlandırır, giden yıl da düşündürür, düşündürür...

Geçen sene bu zamanlarda yılbaşı için Çam Ağacı süslememiştim "gelecek sene kendi evimde yaparım " demiştim. İşte size niyetimin resmi. Düşündüklerinize dikkat edin, siz ciddiye almasanızda Evren sizi ciddiye alıyor ona göre...

Bir de kulaklarımda hep Sertap Erener'in bu şarkısı çınlar durur her sene. Benim Jingle Bells'ım bu şarkıdır........

Bu senem iyi geçmedi ,söylemem lazım
Kader beni seçmedi ama görmemem lazım
Belki birdenbire yeniden başlamam gerek
Eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek

Yeni bir aşk, yeni bir iş
Yine gülecek bir neden lazım
Yeni bir haber,yeni bir kader
Bunlar için bana şans lazım

Yeni bir duruş,yeni dokunuş
Tek tek keşfetmem lazım
Yeni bir hayat,gerisi bayat
Kendime yeni bir ben lazım

Kendime yeni bir neden lazım
Günler güzel geçmedi, unutmam lazım
Asıp yüzümü kalmışım azıcık kırıtmam lazım
Hep içime atmışım anlatmam gerek
Hepsini bir kazana atıp toptan kaynatmam gerek

Sizde bir daha dinleyin
http://video.mynet.com/prens.alex/Sertab-Erener-Kendime-Yeni-Bir-Ben-Lazim/392803/

yada bunu  çok sevimli......
http://www.youtube.com/watch?v=_FJAJnacfUw&feature=related

Hadi bakalım nasıl geçdi bu yılınız, ne bekliyorsunuz yeni yıldan.........

Herkes külahları koysun önüne ve geleceğini inşa etsin.......

Ufuk Tarhan "Gelecek Güzel Gelecek "diyor var mı itirazı olan? .........
http://www.m-gen.biz/ Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.