14 Aralık 2010 Salı

Kanyonda Yılbaşı


Bu sene gördüğüm en güzel yılbaşı ağacı eski telefonlardan yapılanı oldu, çok yaratıcı bence


 Şimdi en sevdiğim mağaza olan Habitat'da açılıyor, merakla bekliyorum.


Havuzlarını seviyorum, ben buna çakma deniz diyorum........

 Bu geçişler bana heyacan veriyor..............




 Bu kubbe bana uzay hissi veriyor..........

 Işıl, Işıl oldu bu yılbaşında..........

 Bu kıvrımlar bana hayat yolunu hatırlatıyor, kat kat her kat ayrı heyecan tipki hayat gibi................


Kanyon AVM Tabanlıoğlu-Jerde-Arup ortaklığı ile tasarlanmış ve  Eczacıbaşı ile İş GYO tarafından gerçekleştirilmiş. Cityscape 2006 Architectural Review Mimarlık Ödülleri yarışmasında aldığı Büyük Ödül ile de bence Türkiyenin en iyi ve ilk açık alışveriş merkezi projesi ile çok farklı bir AVM.

Ben burda nefes aldığımı hissediyorum............ Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.