3 Haziran 2010 Perşembe

Normal Nedir?




unthinkable< ="">
2010 ABD Yapımı, Yönetmen Christopher Young.

Samuel L. Jackson ve Matrix'in Trinity'si Carrie-Anne Moss başrollerde.2010 yapımı.

Film Amerikanın üç bölgesine nükleer bomba koyan,müslüman-arap kökenli eski bir nükleer silah uzmanı amerikan subayının yakalanması ve sorgulanması .

Filmde Trinity FBI ajanı,Samuel L. Jackson'da sorgulama uzmanı Mr.H..

Jackson sorgulama görevine atanınca Bosnalı olan karısını da yanına istiyor ve çok vahşi,şiddet dolu sorgulama yöntemlerini uygularken tesis dışına çıkıp arada karısıyla piknik yapıyor,sonra dönüp işkenceye devam ediyor.

Anlayacağınız gibi piskopatlığa insanca birşeyler olmadan dayanamıyor......

Bizde böyle değilmiyiz!!!!!! Her başımıza gelen zor durumlarda ancak ve ancak insanca bir şeylerin yardımı ile başedebiliyoruz. Eşimizle, dostumuzla, ailemizle,doğayla veya güzel bir kitap okuyarak, bloggları takip ederek.

Trinity filmin bir sahnesinde Jackson'ın karısının yanına gelip (hatunda güzel bir Bosna'lı yani bizim terminoloji ile suyun öteki tarafından)" Neden daha normal bir insanla beraber değilsin" diye soruyor. Bunun üzerine hatun " Bosnada tüm ailem gözümün önünde katledildi, sonrada bana tecavüz ettiler,bunu yapan da komşularımızdı ve gayet normal görünüyorlardı"diyerek arkasını dönüp gidiyor.

Aldı mı beni bütün gün bir düşünce.

Normal nedir? En son ne zaman normal bir şey yaşadım?

Düşünüyorum, düşünüyorum, düşünüyorum......Hala bulamadım.......
unthinkable<> Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.