2 Haziran 2010 Çarşamba

İstanbulda Bir Pazar.........

Pazar Kahvaltısı-Rumeli Hisar
Bu sabah bir arkadaşımla kahvaltı yapmak için Rumeli Hisar'ının yolunu tuttuk.

Her zaman gittiğimiz cafe dolu olduğu için bu sefer de Nar Cafe'yi denemek istedik.

Kahvaltısı ve servisi bir harika. Kalabalıktan dolayı biraz servis aksamaları oluyor ama çok keyif aldığımız için önemsemiyoruz.
En bayıldığım kısım ise hesabı bir DVD kapağının içinde getiriyorlar. Ben hesaptan önce filmin kapağına bakıyorum. Neyseki seyrettiğim bir film çıkıyorda içim rahatlıyor. Filmlere olan düşkünlüğümü bilen arkadaşım ise hesaptan çok film ile uğraşmama gülümsüyor....
Hava oldukça güzel olduğu için sahilde biraz yürüme kararı alıyoruz ve Bebek tarafına doğru yürümüye başlıyoruz.
Biraz sıcak mı ne !!!!
Gözümüzün önünde bir kaza oluveriyor ve ben çok gülüyorum. Sahilde balık tutanlardan biri kendini öyle bir kaptırmışki oltasını yoldan geçen " Pazar sabahı güzel havada şöyle bir sahilde yürüyelim " diyen beyin gömleğine takıveriyor ve epey bir uğraştan sonra oltayı gömlekten kurtarıyor.
Bunun üzerine her balık avcısının arkasından geçerken oltanın durumuna dikkat eder oluyorum. Yürüyüşümüz biraz septik bir hal almaya başladı. Öğrenilmiş korku oluveriyor biraz önce güldüğüm durum.

Neyseki Bebek parkına geldik..........


1. Dünya Meyve Suyu Şenliği
Fütüristler önümüzdeki dönemde insanların daha sağlıklı beslenme yöntemini sececeğini ve fast food sektörünün yok olacağını uzgörüyorlar.
Bebek Parkında bu hafta sonu belli başlı meyve suyu üreticilerinin standlarının yer aldığı çoçuklar için düzenlenmiş bir etkinlik ile karşılaşıyorum ve gülümsemeden edemiyorum.
Meyve suyu sektörü hedef kitlesini bulmuş, şimdinin 5-10 yaş geleceğin 10-15 yaş tüketicileri.....
Bir stand önünde uzun bir kuyruk olduğunu görüp o tarafa yöneliyorum. Meyveler üzerinde şemsiyelerin takılı olduğu kokteyler hazırlanıyor. Stand çalışanları ile veliler arasında bir itişme söz konusu. Malum veliler kokteyl adını duyunca etkilenmişler, ama stand çalışanı "bu çoçuklar için içimi kolay olsun diye çıkardığımız yeni bir ürün" diyip kutu meyve suyunu tutuşturuyor velilerin eline.
Harun Erdenay'ı görüyorum. Reklam amaçlımı orda yoksa o da veli olarak mı katılmış bilemedim ama yüzündeki mutsuz ifade beni etkiliyor. Eee nede olsa Erman Kunter,Efe Aydan'lardan sonra en çok takip ettiğimiz ve sevdiğimiz basketbolcu. Eve gelince googluyorum Pegasusu, aslında haberler iyi gibi Bahçelievler Belediyesi bu ay yeni açtığı spor salonuna onun adını vermiş, A Milli Basketbol takımının menejeri görevi devam....bundan iyisi şamda kayısı öyle bir tabir vardı galiba...


Bebek-Arnavutköy arasında Al Jamal Cruise'u sahilde demirlemiş görüyor ve İzzet Çapa'nın önünde bir daha şapka çıkarıyorum.
Bu adam bu işi biliyor, Al Jamal Ver Jamal yaz aylarında mekanı boğazın üzerine taşıyarak mobilize mekan konusunda bence eğlence dünyasının en yaratıcı işine imzayı atmış.
Ortaköy Pazarı
Uzun bir zamandır pazar günleri kurulan ortaköy el sanatları pazarı kaldırılmıştı. Bu da olmaz ise hafta sonları ortaköy çok yavan oluyor. Neyseki önümüzdeki günler açılacakmış...
GalataModa Festivali
26-30 Mayıs tarihleri arasında Beyoğlunda GalataModa Festivali vardı ben ancak son gününe gidebildim.
Çok güzel tasarımlar bunlar.............
Herkesler ordaydı. Bahar Korçan, Arzu Kaprol, İdil Tarzi, Özlem Süer, Cem Lokmanhekim.

Cem Lokmanhekimin standında biraz daha fazla kalıyorum, her tasarımına ayrı ayrı bakıyorum. Ben Cem Lokmanhekimin tasarımlarının çok feminen ve zevkli buluyorum, fiyatlarıda uygun geliyor.
En çok da organik malzemelerden yapılan giysilere bayılıyorum.
Kim tutar bu Türk modacıları, hepsi çok başarılı, yaratıcı ....
Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.