3 Haziran 2010 Perşembe

I Love You, Man




Bugün işyerinde kafam atmış zaten, iyice "ben var anlamamak neyi bölüşememek" moodundayım, akşam eve gelince şöyle hafif bir şeyler seyredeyimde kafayı sabah olanlara takmayayım istiyorum.

Film kapağından "How I met your mother" dizinden tanıdığım Marshall'ı görünce komiktir diye seyretmeye başlıyorum ve az sonra yanılmadığımı anlıyorum.

Emlak Danışmanı Peter sevgilisi Zooey'e evlenme teklif eder ve sorunlar başlar. Çünkü Peter'in hiç erkek arkadaşı yoktur ve düğünde kendisine sağdıçlık yapacak birini bulmak zorundadır.

Önce gay olan erkek kardeşinden yardım ister ve kardeşi bir arkadaşını abisiyle arkadaşlık etmesi için rüşvet karşılığında ikna eder ama Peter anlaşamaz.

Sonra annesi şehre yeni taşınan arkadaşının oğlu ile Peter'in akşam yemeğine çıkmasını sağlar ama o da gay çıkar ve Peter'a aşık olur. Bu arkadaşlıkta yürümez.

Bu sefer Peter internetten yaşına uygun, resmini beğendiği birisi ile tanışır ve akşam buluştuğunda karşısına eşi öldükten sonra internette sıkıntıdan chat yapan ama profil resmi olarak 30 yaşında başka birisinin resmini koyan 89'luk dede çıkar. Masada dedeyi görünce çok güldüm aklıma Konyada internetten tanıştığı,profil resmine ünlü bir mankenin resmini koyan hatuna paraları kaptıran proföser geldi. Nette bu işler böyle oluyor işte, durum Amerika'da da aynı anlayacağınız...

Sonra bir ev satış partisinde tanıştığı Sydney (benim Marshall) ile arkadaş oluyor. Sydney tam bir serseri.Motorsiklet kullanan, hırpanı giyinen, kaba saba davranışları ve konuşmaları olan, kötü bir evde oturan bir adam. Peter Sydney'in arkadaşlığını çok sevecek, iyi zaman geçirecek ve hatta nerdeyse Zooey ile arası açılacaktır. Filmin sonunda anlaşılacak ki Sydney çok zengin bir yatırımcı. Yani" para ile iman kimde" hiç belli olmuyor bu hayatta.

Filmde en sevdiğim söz "denemek başarısızlığı da kabul etmek demektir, deneme karar ver ve yap" cümlesi oldu. Herşeyin başı aslında karar vermek...

Anladımki erkekler arası muhabetlerde de aslında yakası açılmadık şeyler kadınlardan daha fazla konuşuluyormuş, kadınlar bu konuda masum mu kaldı ne ?

Peter kardeşinin çalıştığı GYM Salonuna gidip taktikler aldığı bir sırada kardeşine kur yapan bir erkek müşterisi için "bunu ayarlayabilirsin" diyor ama kardeşi "olmaz görmedin mi parmağında evlilik yüzüğü vardı bu gay değil " dediği adamla Peter'in düğününe partneri olarak gelince, neden çevremde çok fazla bekar hatun var onu da anladım....

Tüm film boyunca bir sürü dostlarım olduğuna şükrettim....:Sizi Seviyorum . I Love You, Buddies Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.