3 Haziran 2010 Perşembe

Siz kimin hazırladığı paraşütle atlardınız?

Bugün benim yöneticim ekip toplantısında "size güvenerek bir karar verdim" dedi ve paraşüt hikayesini anlattı.

Paraşüt katlaması çok önemliymiş ve ayrı bir özen istiyormuş. Eğer gereği gibi katlanmaz ise atlama esnasında açılmıyormuş.

Kişisel Eğitim seminerlerinde bu soruluyormuş. Benim yöneticim bu soru sorulduğunda hiç düşünmeden ekibim demiş.

Ben işten dönerken hep bu soruyu kendime sordum ve anladım ki annemin dışında da seçeneklerim olmalı.

Bu hikayede en çok güldüğüm kısım ise ekipde benden önceki dönemde bir kaç sorun esnasında şuanda aramızda olmayan bir arkadaşımızın "sizin paraşüt açılmadı galiba " demesine yöneticimin " evet böylede pişkin arkadaşlarımız olması benim fikrimi değiştirmedi" demesiydi.

Siz kimin katladığı paraşüt ile atlardınız? Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.