8 Haziran 2010 Salı

Bengi'ye

Uzat elini çoçuk
Sıcak ve yumuşacık
İçtenliğinle kucaklaşayım biraz çekingen
Sarmalısın beni gülücüklerinle sevgiyle
Korkusuzca bakayım gözlerine
Senin yanlış bilmezliğin
Tükenmişliği değil
Tırmandığım erik ağaçlarını anımsatmalı bana....

Sende denizatı biriktirmeye kalktın mı hiç?


Eylül 1986 / Birep

ODTÜ'de ilk yıllarımda beraber estiğimiz arkadaşımın benim için yazdığı bir şiir.

Bu şiirin orjinalini her zaman yanımda taşıdım ve en kötü günlerimde hep okudum.

Beni en iyi analiz eden arkadaşıma selam...

Biraz çoçuksu, her zaman sıcak, yumuşak, içten, neşeli, korkusuz, tükenmeyen, yanlış bilmez, sevgi dolu oldum yada olmaya çalıştım. İşte benim yaşam mottolarım.

Yıllar sonra da deniz atı biriktirmeye karar verdim.

Herkes kendi seçimleri ile bir yaşam sürüyor, bende..

Benim yolumu sizinle paylaşmak istedim. BU BENİM YOLUM.

Life is a journey, not a destination. Pin It

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.